Julafton

Äntligen är julen här iår igen och detta år blir det att fira de hos syster & Ante kommer bli super mysigt. :)
Blir ju även Tors första jul och även Leias men de är och firar jul i södrasverige så vi får fira in nyår tillsammans istället. :)
Vet inte riktigt hur Tors mor och far kommer tycka om min julklapp eftersom det lär vara bollar överallt. :) mohaha 
Tor kommer nog gilla det iaf.

Mina gubbar far till missen i vanlig ordning och firar jul där så de får jag mysa med imorgon då det tänke sova där inatt så jag tänkte sova hos mamma ikväll, vill inte sova själv och inte utan hundarna. :)
Har köpt kisses favorit mat så han får ha en mysig stund för sig själv idag måste ju rå om mina fina djur på julafton också.

Annars är jag så otroligt lycklig, lycklig att jag har så underbara vänner, helt fantastisk familj och världens finaste pojkvän. Vad vore jag utan fina ni ❤️

Jag och hjärtat gick ut med en liten överraskning till familjen igår och ja, jag trodde inte de skulle bli så glada som det faktiskt blev. :)
Så nu känns allt bara mer underbart.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen leta kläder att ha på sig till ikväll. :)

Ha en riktigt fin jul och God Jul!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0