Helvetes vecka

Har varit en riktigt jobbig vecka denna vecka, tack och lov att den äntligen snart är över. 

Mått riktigt dåligt sen i måndags och på tisdagkväll kom ju magsjukan som ett brev på posten, Fyfan vad jag hatar de och jag förstod att jag skulle åka dit, är glad att de kom innan jul iaf så nu håller jag tummar & tår att jag inte åker dit på de igen för igår på eftermiddagen fick jag äntligen tillbaka aptiten. 
Sen råga på allt skulle jag ju jobba veckan ut vilket sket sig totalt eftersom regeln är att efter sista "tömning" ska man vara hemma 48 timmar så magsjukan är helt borta vilket jag tycker är bra men det känns så surt att gå miste om dessa dagar pågrund av detta skit kräksjuka.

Får helt enkelt vila upp mig dessa dagar och ta nya tag nästa vecka då jag får återgå till jobbandet. :)
Jag är då iaf på benen igen så de går då åt rätt håll.

Trodde även idag att jag skulle få in pengar från försäkringskassan så jag skulle kunna handla de sista julklapparna i helgen men icket de pengarna kommer nästa vecka så bara bita i de sura äpplet och panik köpa något på måndag....
Nae men jag är inte bitter!!!

Tur det finns ett litet ljusglimt som gör en på bättre humör. :P
Så nu är de slut klagat för min del och alla har vi ju bra och dåliga dagar så nu kan de ju bara bli bättre. :)
För ikväll kommer min Anton och Bellan hem, var evigheter sen sist vi träffades så jag längtar verkligen att få krama om dom. 
Sen att julen är här snart gör det i sämre 

Nu ska jag lägga mig i ner och glo på teve resten av dagen. :)

Ha en fin torsdag. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0