Fredag


Fredag är här igen och humöret är på topp, fredagar är verkligen underbara man kan ju inte låta bli att längta efter denna dagen. :)

Marcus är på kurs idag med så får se om han börjar köra testbil i vinter vilket jag tror kommer passa han perfekt. :)
Så får se idag då han kommer hem hur det blir. 
Jag ska då roa mig med att hitta på något med mamma, blir väl ut och äta lunch och sen hem till henne för att söka lite jobb sen om jag hinner ska jag försöka julpynta klart här i hemmet.
Blev ju faktiskt klar med städningen igår så jag kunde roa mig med något annat idag. :)

Nu ska jag dricka kaffe och sen bege mig till mamma. 

Ha en fin fredag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0