Fredag

Tro det eller ej men denna dagen har faktiskt varit riktigt bra lite små jobbigt imorse men efter jag varit på jobbet ett tag så kändes det bra och det har hållit i sig hela dagen. :)
Vad man uppskattar dessa dagar då allt går exakt som man vill.
Nu får det gärna fortsätta vara såhär ett tag. :)
Lite små jobbigt är det ju när man inte riktigt är sig själv men förr eller senare kommer det ju tillbaka och islutändan så kommer det ju självklart kännas underbart. 

Skönt att vara och jobba lite på Krim också var ju evigheter sen sist. 
Efter jag slutade jobba så for jag ut och åt middag med Annica och lika trevligt är det varje gång att träffa henne. ❤️

Nu däremot ligger jag isängen och ska försöka se klart filmen jag började på igår. 
Imorgon blir det upp tidigt för en dag i stan med mamma, Erika och Tor kändes som det kom väldigt lägligt med en tripp till stan. :)
Nu håller jag tummar och tår på att jag får må bra hela dagen imorgon också så jag orkar shoppa mig less. 

Nae se lite film sen sova. 
Godnatt ❤️





Kommentarer
Postat av: Linnea

Thea... ska du och Marcus utöka familjen? grattis i så fall :-)

2013-12-28 @ 02:34:30
URL: http://tjohalian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0