Årets som varit

Det här med att försöka summera ett helt år som gått i raketfart är inte det lättaste, man tänker tillbaka på vad man gjort och alla fina minnen som man fått. 
Jag kan då säga att 2013 har varit ett riktigt underbart år som enbart gjort mig starkare & lyckligare.
Visst nog har man haft sina upp och ner gångar men islutändan har det ju ändå blivit helt okej, jag har lärt mig att blicka framåt istället för att stå på ett och samma ställe. 

2013 är året då jag även blev faster och moster till 2 helt underbara ungar som bara växer i ens ögon mer och mer, tänka sig att de snart redan är 1år och att fått följa deras resa genom det första året i deras liv har varit helt fantastiskt och lärorikt. ❤️

Detta år har jag även fått se mina underbara vänner växa och bli starkare, en del har fått sig en liten familj, större familj, börjat om på nytt och just nu så verkar de vara lyckligare än någonsin vilket jag är så otroligt glad över. 

Det har hänt så otroligt mycket på detta år men jag kan faktiskt bara komma ihåg allt det positiva och jag är så otroligt glad att jag fått tillbringa ett år till med min underbara pojkvän och familj som lyft upp mig och gjort mig till en starkare person. 
Jag vet att även pappa följer våra steg dag för dag och kommer alltid att finnas där och ha ett vakande öga över oss. 


2014 kommer bli stora förändringar för oss för det är året som vi förhoppngsvis får träffa vårat lilla barn som växer för fullt i min mage och är beräknat att komma ut i juli. Vi är självklart världens lyckligaste par just nu, detta lilla liv har gjort att jag blivit som kär på nytt och kunde inte vara lyckligare att vi ska bli mamma & pappa. 
Våran lilla familj blir bara större. ❤️

Med det vill jag önska er alla ett riktigt gott nytt år!!! 



Kommentarer
Postat av: emmelie

Jag är så glad för eran skull! ♡ Oj vad jag längtar tills vi får träffa eran lilla skrutt bebis :) Gott nytt år! :)

2013-12-31 @ 14:16:17
URL: http://emelieeholmqvist.blogg.se
Postat av: Matilda

Ååh de kommer bli så himla roligt! :) Gott nytt år på er :)

2013-12-31 @ 20:20:07
URL: http://matildajohanssson.blogg.se
Postat av: Annica

Ni kommer bli så underbara föräldrar <3 Så lycklig för eran skull <3

2014-01-01 @ 13:22:55
URL: http://aannica.blogg.se
Postat av: Nina

Så himla glad för er skull <3 Ja hoppas ni får ett fantastiskt 2014!!

2014-01-01 @ 14:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0