4 Advent

Inatt har jag sovit riktigt gott har varit så tyst och lugnt vilket varit riktigt härligt. 
Bara det fortsätter vara så också.

Igår blev de en riktig lugn lördag var förbi hos mamma en stund och sen for jag ut till klubben och tittade vad de andra hade hittat på. Senare på kvällen blev de film hos Matilda och Frans for dock hem vid 12 tiden för då orkade jag inte hålla mig vaken längre då det skulle se en till film. 

Snart är även denna helgen äntligen över och för första gången på länge så längtar jag till måndag, guuu så härligt att julen snart är här. :)
Idag ska jag försöka stöka undan lite känns som det är ett bomb nedslag i lägenhet och vill ha ett fint och rent hem till jul så bäst att sätta igång. :)
Sen får vi väl se vad resten av denna dag har att erbjuda. :) 

Nu ska jag snöra i mig nå mat och sen börja stöka på. ;)

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0