Vilken vecka.

Veckan som varit har varit toppen, har hunnit träffa min bror & Bellan, ätit underbar god mat och bara fått må med min fina familj. Jobbet har jag ju också varit på.
Som vanligt går veckorna super fort för nu är de ju redan augusti, skolan börjar om och jag har bara 4 veckor kvar av mitt sommarvik. Sommaren börjar närma sig sitt slut helt enkelt.

Helgen har varit riktigt bra har badat för första gången på några år drog med mig mamma och hundarna till Arvidsjaursjön.
Fick mig ett och annat rivmärke av Akilles men det var de värt för vattnet var så härligt och hundarna vart riktigt trötta.
Efter de gjorde jag mig klar och drog mig ut på klubben för lite fest. Vart en riktigt lyckad kväll, hade super kul.

Igår drog vi iväg till mensträsk och åkte linbana, riktigt härligt å faktiskt ganska rogivande. Är då iaf något man måste testa kanske inte en dag man är bakis på men de var riktigt fin utsikt.

Efter de vart de en myskväll hemma med mina pojkar så vart ett perfekt avslut på denna vecka.

Idag har jag varit ledig så har tvättat och städat som en galning men nu är då de gjort för ett tag. :)
Har även lagat hemmagjord lasagne något jag aldrig gjort förut så får se hur den kommer att smaka. Ser dock väldigt god ut. :)

Nae ska kolla maten och sen bara må resten av min lediga dag. :)

Hade

Bilder från linbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0