Onsdag

Här blir de ju inte precis mycket skrivande men det känns som det händer en massa i mitt liv just nu så bloggandet finns inte riktigt i mina tankar.

Jobbar och står i, nu är det bara 3 veckor kvar av full proppat schema. Vars tog denna sommaren vägen.
Hinner inte alls med känns som de var nyss man började jobba.
Tankarna går vad man riktigt skulle ha hittat på sen men de får jag ta och grubbla över ett litet tag till.

Vad jag nu har hittat på under de dagar jag inte bloggat är faktiskt inte så hemskt mycket. Har myst med lilla Tor, varit ledig och bara försökt hinna med livet & alla vardagliga sysslor.
Känns som man inte riktigt hinner med sitt liv riktigt, det är så många tankar som snurrar just nu.
Men det går väl över så småningom.

Har iaf haft tjejkväll idag och Tor har börjar slita mig i håret så den ungen lär nog tillslut lyckas slita av mig allt. Skit ungen växer ju upp så fort.
Får nog kanske klippa korthår igen så slipper jag ha han hängandes i håret. :P

Till helgen blir det 30års kalas för syrran och även Tors dop så ungefär halva släkten ska komma och så även min bror och syster från Kalix kommer. Så hela syskonskaran kommer att vara på plats. Kommer bli så roligt för jag har inte träffat mina syskon från Kalix på evigheter så det kommer bli toppen med en liten syskonträff också. :)

Men nu ska jag sova då jobbet väntar runt hörnet så tänkte försöka få mig lite sömn. Marcus är då på klubben och ser film så man vet inte riktigt när han dyker upp har nog hunnit somna innan dess. :)

Hade & God Natt
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0