Tröttis

Är så trött nuförtiden så jag ligger redan i sängen annars hade jag väl legat å sovit i soffan. :P

Dagarna bara rullar på och jag har hunnit med en hel del både idag och igår. :)
Har myst med min lilla kille som mest troligt kommer få namnet Tor. Så har varit hos mamma nästan hela dagen då hon bjöd jag och Erika på både frukost å lunch.
Efter det vart de en sväng ut å inhandla nå grejer och sen hem å laga mat.
Fixade en ny fönsterlampa till sovrummet igår å jag var riktigt nöjd med lite ljus i fönstret. :)

Imorgon ska jag till frissan kl 9 förstår inte riktigt varför jag valde den tiden men Ajja då sover man då inte bort hela dagen. Mycket därför varför jag ligger i sängen nu också så man tar sig upp imorgon. :P
Vet iaf hur jag ska klippa mig men inte riktigt säker än på hur jag ska färga det. Får helt enkelt bli en överraskning imorgon.

Nu ska jag göra som mina hundar och sova. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0