Tisdag

Känns väldigt konstigt att skriva tisdag då man skallen tror att de är måndag. Ajja, ångesten har släppt och jag tog mig upp imorse, något trött men så fort jag började traska till jobbet vart jag piggare. :)
Har lunch just nu och dagen har rullat på bra än så länge bara nu att eftermiddagen rullar på lika bra. Känns faktiskt helt okej att vara tillbaka och jobba & jobbarhelgen kändes då inte allt för jobbig som den gjort tidigare. Pengar är ju faktiskt bra skit och ju mer man jobbar ju mer man lär sig.

Marcus tvingade mig att se en film med han innan jag fick lägga mig igår så vart ingen tidigare kväll som de var tänkt, han tyckte jag varit tråkig som lyckas somna hela helgen då vi har sett film. Men jag lyckades inte se klart hela så blir att fortsätta sen den ikväll om nu inte han har nå andra planer på g.
Annars är väl livet just nu väldigt lugnt och imorgon kanske syrran kommer hem med gullgossen så man få träffa dom. :D

Nu ska jag äta min lunch och sen återgå till jobbet.
Ha en fin dag.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0