Söndag

Snart är denna jobbar helgen över och även mitt 6 dagars arbetande. Börjar kännas i skallen att den vill svika lite, men helgen har trots de rullat på riktigt bra å det jag hade smått panik över i fredags löste sig fint i slutändan. Varit en små tung vecka.
Förstår heller inte riktigt varför man ska gå å ha ångest å panik över inget egentligen men sån är jag ju, tyvärr. :/

I helgen har jag hunnit vara förbi i strömnäs på middag å även fått träffa Lill killen så imorgon tänkte jag ta å vara social med syrran och han igen. :)
Varit på marknaden å snabb kolla har jag också gjort men det fanns ju då inget att hurra för.
Blev munkar å grillsås som brukar vara standard köp då marknaden är här.

Annars har jag bara vilat så fort jag haft chansen så blivit tidiga kvällar hela veckan så ikväll blir det att ha en myskväll med mina pojkar då jag knappt hunnit vara social med dom något i helgen. :)

Blir nog även en träff med Annica efter jobbet då vi inte hunnit träffas de gånger hon kommit hem.
Nu ska jag börja jobba om igen efter en liten lunchpaus.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0