Somna..

De där med att somna i soffan är jag expert på och när jag lägger mig i sängen är jag då inte alls lika trött längre. Somnade på soffan i lördags och då tyckte Marcus de passade perfekt att skrämma livet ur mig genom att viska mitt namn i örat vilket jag tycker är skit läskigt och höll verkligen på att somna så var medveten men ändå inte.
Slutade iaf med att jag nästan började lipa och gick & spydde... Jävligt rolig pojkvän jag har som skrämmer en när man somnat. Lyckades även skrämmas tillbaka då jag vaknade och skrek, han trodde väl inte riktigt att jag skulle reagera på de sättet som jag gjorde.
Populär var han då inte efter de...
Livsfarligt sånt där ju då jag tog tag i hans finger & vred om den lite tills jag insåg att de var Marcus.

Nog om de, vart en riktigt lyckad shopping dag fick med mig lite smått och gott å de har inte spenderats mycket pengar heller. Fick hem lite nytt till lägenheten, kläder till Marcus och såklart lite till mig själv. Vart bara jag och mamma men vi har haft en riktigt trevlig dag för de, även fast vädret varit skit.
Då jag kom hem plockade jag undan lite, satt de jag köpt till lägenheten på plats och sen även hunnit vara till klubben med nå möbler.
Sopade bort lite mer skit så imorgon blir det nog en heldag där ute för att städa och snygga till de lite. :)

Nu börjar jag få tillbaka tröttheten så ska nog göra som Aragon och sova då mina andra pojkar ser på teve. :)
Imorgon blir de fullt upp.

Hade & Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0