Slut på energi

Börjar känna mig ganska trött så ska nog he mig ut på en kvälls promenad med vovvarna och sen gå och lägga mig. Vill väldigt gärna vara lika pigg som jag var imorse imorgon också.

Dagen har gått väldigt bra, rullat på som den ska helt enkelt. :)
Blir jobb imorgon också & efter jobbet blir de iväg på lite äventyr.

Marcus har även idag fixat något som han verkligen längtat efter, ja ungefär sådär i 3år. Men nu är de klart å han har återigen nått en av sina drömmar.
Är de någon som når sina drömmar så är det faktiskt han. :)
Nu har jag en riktigt lycklig pojkvän och jag är faktiskt jävligt glad, nu ska bara våra drömmar tillsammans bli verkliga. :P

Ut med hundarna och sen försöka lägga sig ska nog ta och göra en inköpslista till fredag då vi drar till stan och ska inhandla lite smått å gott. :)

Hade & Godnatt




Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag hörde ju att det är gjort nu. vad spännande! Jag förstår att han är glad:)

2013-04-24 @ 22:51:10
URL: http://emelieeholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0