Slö dag!!!

Har en riktig slö dag idag då jag känner mig väldigt slö & sliten men varför vet jag inte riktigt.
Vi tog de ju riktigt lugnt igår och gick ändå å la oss ganska tidigt så förstår som inte varför man ska vara så trött men det kan ju även bero på att det är söndag. :P
En riktig vilo dag helt enkelt.
 
De mobila nätet i Arvidsjaur verkar leva sitt eget liv då ingen kan ringe eller skriva till mig men däremot kan jag ringa och skriva. Pratade med Telia och de sa att de mest troligt ska vara fixat till veckan på fredag. :/ Är då tydligen många som har samma problem. :S Går ju som inte göra annat än att vänta tills de fixat till felet.
Störande är de ju då jag kanske missar några viktiga samtal.
 
Marcus for iväg och skruvade i Cadillacen så jag och hundarna ligger i soffan å bara latar oss, även dom verkar vara väldigt slöa.
Lär då ligga här tills Marcus kommer hem igen om han nu inte dyker upp inatt. Man vet ju aldrig hur lång tid de tar då han ska mecka med någonting. Mest troligt till ikväll.
Hade inte så mycket att skriva egentligen men gör det ändå.
 
Tror jag ska tvär sova en liten stund.
 
hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0