Shopping.

Varit en riktigt bra dag med lite shopping och med fint sällskap, har faktiskt inte köpt mycket alls utan helt enkelt de jag varit ute efter så de har inte spenderats onödigt mycket pengar som det då kan göra när man far iväg till stan.
Fast då ska jag ju med mamma till stan på måndag så då kanske jag inte är lika duktig, men de tror jag nog, jag är inte alls lika shopping galen som jag varit tidigare. :)
Ska nog mer försöka shoppa nå kläder till hjärtat å nå saker till hundarna för de är dom värd. :P

Hade snart tänkt hoppa in i duschen å värma upp mina leder då mina höfter inte riktigt tyckte de var lika kul som jag att gå i stan. Sen ska jag nog he upp min nya fönsterlampa jag köpt, får se om den passar i köket då den är ganska stor för att vara en fönsterlampa.
Jag tyckte den var fin så då fick den följa med hem. Passar den inte där så passar den säkert någon annanstans. :)

Resten av denna kväll ska jag bara må framför teven till någon film.
Imorgon ska jag nog även försöka stor handla nå mat så det räcker för ett tag, börjar eka både i frys & kyl. Får väl se om man lyckas få med sig Marcus också annars får jag ta cykeln. ;)

Nae hopp in i duschen och sen bara må resten av kvällen, blir nog en tidig kväll då jag är trött redan nu. :)

Hade fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0