Onsdag

Sitter just nu och väntar på att hjärtat ska komma hem så vi får äta, då maten redan står på spisen och puttrar på.
Denna dagen börjar ju gå mot sitt slut och de har varit en härlig dag på jobbet. 2 av 6 jobbardagar klara.

Direkt efter jag slutat så for jag å handlade nå mat och Marcus kom med hundarna så jag tog mig en promenad hem med dom från Konsum.
Hann förbi mamma en sväng också då hon hade något åt mig och de var en spark, vart glatt överraskad. :D
Helt underbart att jag fick ta hennes gamla då hon fixat en ny så nu blir de ut på isen på en sparktur med hundarna, ja så fort jag är ledig då. :) Har ju pratat flera gånger om att köpa en men har som aldrig blivit. Tur man har en underbar mamma. <3
Syrran har även kommit hem med bebis så måste försöka hinna träffa dem också i veckan.

Nu ska jag fortsätta se hockey och bara må resten av kvällen. :) Om nu inte Marcus vill jag ska vara uppe längre än till efter hockeyn så blir de en tidig kväll.
Upp tidigt imorgon för jobb ju. Underbart att man får jobba mycket. :)

Hade fint <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0