Onsdag

Denna dagen har varit riktigt bra steg upp vid 10 tiden, bryggde mig nå kaffe, for ut med hundarna och sen gjorde mig klar för en dag med mamma, moster och mormor. Vart verkligen en heldag ute på samhället å vi hann då med en massa. :)
Sen hann jag hem och sätta mig en stund i soffan tills jag for iväg till mamma för middag. Marcus och hundarna drog iväg en sväng till missen så har 2 väldigt trötta hundar utmed mig. :)
Även söta underbara Tor med föräldrar såklart kom förbi så man fick mysa lite med min gullunge. Man mår alltid bättre då man fått snusa lite på bebis. Vilken glädje ett litet liv kan ge en. :)

Så denna dagen har faktiskt varit riktigt bra å nu börjar verkligen mina krafter ta slut. Konstigt nog är klockan väldigt mycket också så har smått ångest att jag börjat vända på dygnet å åt helt fel håll. Fast de är ganska skönt att slippa vara dunder trött redan kl 8 och även slippa somna i soffan så fort man slappnar av.

Imorgon väntar en ny dag med ett besök hos tandläkaren sen även en väldigt spännande hockey match mot kvällen. :)

Nu ska jag sova.
God natt & Sov gott mina nära & kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0