Nytt är alltid trevligt

Ligger helt utslagen i soffan vaknade pigg före 8 och kände mig ovanligt utvilad drog mig till frissan och satt där ett tag så nu har jag en helt ny frisyr & även en helt annan hårfärg. Vart då riktigt nöjd och det är ju så skönt med förändring så trivs riktigt bra med mitt nya hår. ;)

Annars har jag tvär hjälpt Nina, lagt disken i blöt så försöker hitta kraft att diska bort de. Men först lite vila i soffan för lite ny energi. :)

Håret är isf rött, lilla och mörkbrunt 3 färger som passade väldig bra ihop.

Bjuder på en liten bild.


Kommentarer
Postat av: Nina

Du blev så fin! <3

2013-04-11 @ 21:04:04
Postat av: Annica

snyggt!! du passar så bra i lite rött :)

2013-04-12 @ 09:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0