Natti, natti.

Tar verkligen sin tid med att riva bort alla tapeter då de är lager på lager av gamla tapeter, tack och lov att vi har ångmaskinen för annars hade de tagit ännu längre tid.
Snart är då alla gamla tapeter i hallen borta så lämnat de ansvaret att ta bort resten till Marcus då jag jobbar hela dagen imorgon så när jag slutat blir det att försöka he dit de nya tapeterna i hallen och fortsätta ta bort i vardagsrummet. Ser verkligen förjävligt ut just nu då det är olika färger lite här å var som lila, röd, grå å orange ja även ännu mer så man blir väldigt förvirrad när man ser sig omkring. :P
Men vi är då på g iaf å de tar sig så snart ska de nog vara klart. Marcus föreslog även nya möbler i hallen, ja precis Marcus av alla kom med de förslaget och han är ju inte den som varken inreder eller bryr sig allt för mycket så jag har som de ansvaret själv men nu kanske de inte blir så längre. :)

Klockan är redan för mycket och jag ska försöka sova men jag är fortfarande så sprängande mätt från dagens middag att de bara är jobbigt att vara jag just nu. Slut gnäll å försöka sova för imorgon väntas de jobb.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0