Lördag

Goddag, tog mig en liten sovmorgon till 11 då jag inte riktigt sovit de bästa inatt. Akilles har kommit på att ta ännu mera plats i sängen så jag ligger på en liten del av sängen, sen tycker han ju om att dela kudde med mig och inatt har han tagit upp nästan hela.. De är ju inte heller den lättaste hunden att flytta på precis, han är ju så jävulst tjurig att han inte rör sig alls då man ska flytta på klumpen.. Men han är precis lika go för de och jag ångrar inte trots detta att våra djur får ligga i sängen med oss.
Sen ligger han ju såklart och klöser mig ibland på ryggen. :P

Idag ska de handlas allt som behövs i matväg och även lite annat. Måste fixa kartonger till alla vinterkläder så man får bort lite plats för andra kläder i hallen.
Sen ska jag nog rensa lite i förrådet också så man kan gå in där. :P
Tror dock jag inte kommer lyckas med de.

Efter allt är inhandlat ska jag ut med mammas pojkar på en promenad och sen hem å göra ordning för middagen som blir grillat. :)

Nu ska vi dra oss.
Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0