Hejhej

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag har just gjort lite mat, diskat och även gjort någon sorts smet till räckmackorna som jag hade tänkt lyxa till de med ikväll. :)
Nu får jag pusta ut en stund tills maten är klar.

Tog mig en sovmorgon idag som jag faktiskt inte haft på ett tag, for ut med hundarna vid 9 och sen somnade jag om å vaknade vid 12 tiden så de var riktigt härligt att sova lite längre. Lyckades även hålla mig vaken ett tag igår också bara för att Marcus tycker jag sover jämt så vart att lägga sig ganska sent istället, somnade dock lika fort som jag la huvudet på kudden då jag tillslut inte orkade hålla mig vaken längre.

Har faktiskt inte gjort allt för mycket idag, har som bara tagit dagen som den kommer och inte haft en massa måsten som ska göras å såna dagar är faktiskt riktigt sköna. Fyllt i lite papper å bara glidit runt.
Annars så trivs jag grymt bra i mitt nya fina hår.

Har inte så mycket att skriva egentligen tänkte bara roa mig med något tills maten är klar. :)
Kvällen bjuder nog på en massa tv mys med gubbarna.

Hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0