Hannibal

Sitter och ser den nya serien hannibal som går på 5an och den är faktiskt jävligt bra å riktigt spännande, även smått äcklig. Är faktiskt inte många serier jag fastnar för men denna är då självklart en som jag tycker är sevärd :P

Dagen har bara försvunnit och vi har inte gjort allt för mycket.
De har varit här å kollat på läckan men vet inte riktigt vad de har tänkt göra med den.. Ajja får väl se om de slutar eller inte.
Vi ska även börja tapetsera om i lägenheten å mest troligt blir de redan till veckan då vi var och kollade på tapeter idag. Imorgon blir det nog att bestämma vilka vi ska ha, Kommer bli skönt med lite nya tapeter för de är nog inte gjort på några år.

Marcus kom även på att klippa Aragon korthårig så nu är han som en ny hund igen då han blir så otroligt glad då han slipper allt hår då egentligen hans ras ska ha väldigt långt hår. :)
Dock är vi inte riktigt klar än så just nu ser han inte klok ut. Man får som ta pö om pö då Aragon inte riktigt gillar att bli klippt.
Men klart inte Lill gubben vill ha massa päls då de börjar bli så varmt ute.

Shit vad det även har smält de senare dagarna snart finns de ingen snö kvar och mer asfalt börjar komma fram men de är bara jävligt skönt för är det något jag vill ha så är se sommar. :)
Helt klart underbar årstid.

Nu ska jag fortsätta glo på teven ett tag å sen ut å kvälls kissa gubbarna och sen väntar nog sängen. :)

Hade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0