Godnatt

Ligger i sängen och hör på mina snarkande djur, är så mysigt att ha alla djuren i sängen då man ska sova och när även kisse är med blir det extra mysigt. Blir så klart inte så mycket plats men vad vore det tomrummet utan mina pojkar.
Man blir så lugn av att höra deras andetag. :)
Även Marcus har lagt sig å det är verkligen ovanligt då jag faktiskt oftast redan ha somnat då han lägger sig. :)

Sen ligger jag och tänker på hur tacksam jag ska vara över de liv jag har nu, för just nu är allt som att sväva på rosa moln.
Njuter verkligen av min tillvaro å jag kan bara glädjas av de jag har runtomkring mig. Ganska komiskt vad som kan hände på ett helt nytt år för mycket har det hänt och mycket kommer att hända, saker som kommer göra skillnad och saker som kommer göra att man bara blir starkare. Kommer komma mer med & motgångar men av de blir man bara starkare. Allt kan inte vara toppen jämt och det vet jag men när livet är som de är nu får man helt enkelt ta vara på det & bara njuta.

För just nu är jag verkligen lycklig. <3

Hade och sov så gott







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0