April, april

Sista lediga dagen och sista dagen på påsken, känns väl sådär men bara återgå till de vanliga livet med jobb och vardagliga sysslor.
Men påsken har varit underbar bara varit ute i de underbara vädret, myst med familjen och ätit riktigt god mat. Allt som påsken ska vara och man har verkligen fått fylla på energin så man klarar sig ett tag. :)

Sen så blev det ett riktigt bra avslut på denna påsken, jag blev MOSTER sent igår kväll till en liten pojke. :D Sååå nu har jag 2 helt underbara syskonbarn.
Så lyckan är verkligen total.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen hem till mamma för att säga hejdå till mina bröder efter de blir det hockey å mys med hjärtat tills man ska gå och lägga sig igen fast de är ju ett tag bort.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0