Apr. 19, 2013

Hejsan, dagen började med lite morgon mys med hundarna, är så mysigt att bara rå om dom lite.
När vi väl tog oss upp från sängen så Startade jag kaffet och gick sen ut på en väldigt blåsig promenad med vovvarna, ska snart he mig ut igen på en promenad får se om man blåser bort denna gången.
Annars blir det en städar dag hade jag tänkt, Solen ville ju som inte riktigt titta fram så lika bra att passa på att städa.
Nog för att de är väldigt tråkigt men ett måste som alltid.

Blev även väldigt sugen på att beställa hem nå inredning av något slag men jag kanske får hålla mig tills vi ska besöka någon stad å de blir nog mest troligt väldigt snart. Fast blir väl med mamma då Marcus är långt ifrån en shopping människa. :P

Nu är de bara klä sig å he sig ut å traska då faktiskt solen börjar komma fram.

Hade





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0