Äntligen

Funkar min blogg app som den ska igen varenda gång jag har försökt öppna den så stängs den ner lika fort.
Även min mobil har blivit normal så kan nu ta emot samtal och sms vilket är väldigt skönt. :)

Annars har de inte hänt så mycket i min/våran värld tog mig en långpromenad med Akilles igår och de var så härligt. När vi kom till ringlet var de 3st svanar som simmade runt där isen hade smält. Svanar är så vackra fåglar och kärleksfulla.

Idag däremot är ju vädret skit så ska till mamma en sväng och hälsa på henne även hämta ångmaskinen så vi får börja riva tapeterna i hallen för idag passar det ju faktiskt perfekt att göra de för när solen skiner vill man ju helst vara ute.
Bara börja någon gång så de blir klart.
För då kan man ju köpa något nytt när vi åker till stan å de blir mest troligt på fredag. :D
Även disken ska diskad å dammsugaren ska få sig en ragg då man återigen har ett gruslass både här å där i lägenheten.

Imorgon å på torsdag väntas de jobb så måste kolla att min cykel är hel för nu kan man ju faktiskt cykla. :) Går ju så mycket fortare & man kan njuta av morgon kaffet lite längre. :P

Nu ska ja snöra in nå linser i ögonen och sen he mig till mamma. :)

Hade






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0