Ångest

Har faktiskt lite ångest över att den underbart härliga ledigheten är över och att jobbarlivet börjar om imorgon igen. Blir att stiga upp halv 6 så man hinner traska till jobbet i tid.. Tänkte faktiskt gå och lägga mig snart så man får sova ett tag.
Tycker det är synd att dagarna ska gå så fort då man är ledig och när jag väl försöker hålla mig vaken ett tag så somnar jag Lix förbannat i soffan.
Sen är det faktiskt grymt jobbigt att stiga upp då Marcus och djuren ligger å sover så skönt och rör sig inte alls bara för att man själv måste upp. :P

Sen får man se det positiva att de är tisdag imorgon och inte måndag, för måndagar brukar man ju vara så seg på och man kommer som aldrig igång riktigt heller.
Nu ska jag dra ut mina gubbar på en kvälls promenad och sen gå å lägga mig då jag faktiskt vart riktigt trött trots att man tog sig en sovmorgon.

Imorgon börjar verkligheten om igen.

Hade & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0