ZzZZzzzz

Är väldigt trött just nu skulle försöka se Filip och Fredrik men somnade ganska fort så har dragit mig till sängen.
Dock har jag lyckas dra på mig värk i vänstra axeln som vill värka ännu mera på kvällen så just nu är linnex min kompis, synd bara att jag råkade smörja på för mycket igår så de sved som bara den och lyckades inte somna men idag har jag låtit bli att smörja på något så får se om man lyckas somna.
Dock så har jag smörjet linnex på benen för de bränner inte på lika mycket och är enbart bara skönt med extra värme.

Ska försöka ta mig ut på en lång promenad imorgon så man rör på sig lite isf för måste verkligen komma igång med crossfiten. Måste bara lägga upp passen så man är förbered dagen innan vad man ska köra för något.
Bara hålls tummarna att axeln börja ge med sig å benen också för den delen.
Annars får jag lägga in mig hos sjukgymnasten och gnälla lite :).
Kan funka de med, men jag är ju så tjurig så jag tror ju att allt ska gå över på någon dag.

Sen ursäktar jag mig för alla stavfel och helt fel ord då man bloggar från mobilen så skriver ju den lite egna ord och är man inte nog uppmärksam som jag oftast inre är hinner jag inte rätta de.
Då vet ni de.
Imorgon väntas städning och nå pyssel för att få dagarna att gå och såklart njuta av känslan att äga en egen bil :P
Tog sin tid att köpa sig en, var inte heller meningen att jag skulle köpa en bil men vart kär i denna och då kan jag även söka jobb utanför Arvidsjaurs gränser :).

Ska sluta svamla och sova istället
God Natt & hade
Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0