Wihooo

Är så skönt med en nystädad lägenhet de luktar så himla gott å man blir ju då även på bättre humör. Motivationen kom tillslut och även lite extra för jag lyckades he upp nya gardiner i sovrummet å vardagsrummet :). Så lite nytt här och där blev de och billigt att inte köpa nå nytt utan jag blanda bara de jag hade å de vart jag riktigt nöjd med. :)
Synd bara att rent och fint lär man ju inte ha så länge då gubben kommer hem.
Dock så flyttar jag hem till mamma några dagar då hon åker till Turkiet på söndag så jag och syrran ska turas om att vara hundvakt :)

Efter jag städat klart så drog jag till mamma och åt lite surströmming och sen vidare till Emmelie för lite prat med henne och Nina. Drog även en liten ragg med pärlan. :)
Sitter och ser på hela Sverige bakar på 7an, tycker de är intressant när man ser andra bakar.
Synd bara att man missat halva.

Imorgon väntas jobb till 3 så ska bara se på Filip å Fredrik sen hoppa in i säng så man tar sig upp. :)

Hade & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0