Trött & less

Återigen har jag flyttat in hos mamma till på söndag då hon äntligen kommer hem från utlandet. :) ska bli skönt att få sova hemma och inte behöva få ångest över alla hundar.

Annars så har jag jobbat lite idag och varit förbi arbetsförmedlingen och ja man känner sig ju inte klokare för de utan man får bara mera panik men nästa vecka ska jag försöka fixa ett nytt cv, ringa runt och försöka rycka upp mig lite..
Annars är väl allt som vanligt, var och besiktade bilen & de var lite små fix som ska göras såna gånger är de tur att man är tillsammans med en mekaniker som fixar. Trodde däremot de skulle bli mer fel men icket och tack för de.
Grejerna är då beställda så de är vars fixa de som ska göras och iväg å besikta om den. :)
Skönt att veta vad som är felet och vad som ska göras.

Nae ska sova en stund och sen bege mig hem till mamma och ut med hundarna, sen fundera jag på att snöra igång bastun ikväll också nu när kylan börja komma fram. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0