Måndag :)

Äntligen får man se lite sol och få bli på lite bättre humör, även få njuta lite av hösten :).

Helgen har varit toppen med mycke skratt å lite shopping, hittade 2 väldigt mysiga tunikor på hm som jag bara älskar skönt att hitta nå vettigt och inte bara en massa man inte behöver. Så för em gångs skull så lyckades jag hålla mig till de jag behöver :).
Synd bara att vädret varit skit hela helgen i Umeå.
Lördags drog Tommy med mig till iksu för att gå igenom ett crossfitpass och ja de var de jobbigaste men ändå roligaste träningsformen jag gjort så nu har Tommy fixat ett tränings schema med en massa crossfit övningar jag ska köra :).
Har ni inte provat på de så gör de man tränar hela kroppen på kort tid men man är ändå helt slut när man är klar.
Har då träningsvärk från helvetet och gå i trappor är fan ingen lek just nu men de går över de med :).

Lyckas dra på mig en förkylning också så har tagit nå ipren så man orkar jobba ikväll men blir en kort kväll till halv 9 sp de ska nog gå fint. Packat med nå halstabletter också så de ska nog gå bra :). Imorgon blir de att jobba några timmar på dagen så de är skönt att få jobba lite :P

Marcus har även dragit iväg på hans jobbarvecka så då är de extra skönt att jobba så dagarna går lite fortare.
Har även varit duktig och dammsugit och tvättat lite så nu är de bara lite disk kvar men den tar jag efter jobbet :).

Nae nu ska jag ut med hundarna och sen göra mig redo för jobb.

Hade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0