Måndag..

Är en jobbig dag idag, en sån dag man bara vill lägga sig ner och gråta av panik och ångest..:/ Åå vad jag hatar att må såhära alla dessa tankar och stress runtomkring mig som gör mig galen och alla dessa funderingar om livet gör mig tokig.. Om de bara kunde bli som tidigare jag hade jobb och jobbade hela veckan fick bra i lön behövde inte må dåligt varje månad, mådde jävligt bra och svävade på moln... Sen kom de dära jävla beskedet några dagar innan jul att jag inte får känna mig säker varje månad och att inte få jobba kvar Konsum nå mer efter nyår för att min mamma jobbar där och den nya lagen var att inte släkt får jobba på samma ställe inom coop i Norrbotten. Att ha jobbat väldigt mycket och sen bli arbetslös var väl inget jag trodde skulle hände så plötsligt..
Detta var för 2 år sen och nu har denna tanke kommit tillbaka till mig och lämna ett helt gäng underbara människor som man lärt känna de åren man jobbat där kom som ett slag i magen.

Har sökt en massa jobb varit runt och hört å även funderat på att plugga men till vad och hur ska man ha råd att bara plugga varje månad..?
Livet är inte lätt kan jag lova och efter pappas bortgång var de då inte lättare heller.. Jag har ingen energi eller ork kvar snart.
Var ju inte meningen att jag skulle gräva ner mig utan ta mig upp istället.
Önskar så att de löser sig.

Har bara funderat på så mycket hur livet kunde ha varit nog för att man ska inte göra de och gå vidare men de är inte lätt att göra de...
De var inte lika lätt som jag trodde att ta sig upp igen.

En dag kanske, en dag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0