Lördag.

Vart en tidig kväll igår gick och la mig före 10 men somnade inte förrän 12 för Marcus låg och snarkade som aldrig förr och Akilles låg och sparkas. Är sp underbart när dom båda sätter ingång.

Marcus drog iväg och jobbade imorse igen men kommer hem senare idag :). Synd bara att jag kommer va hundvakt åt mamma så får fortsätta sova själv nå dagar ändå.

Var riktigt skönt att jobba igår å så skönt att slippa stressa på lunchen då man har bil fick sitta och vara ner i soffan efter jag var ut med hundarna. :)
Efter jag jobbat vart de hem till manna och äta tacos å säga hejdå till henne för hon åker ju iväg imorgon, jävligt fusk.
Men har bett hon köpa hem nå kläder ;).

Iaf är de ju en ny dag idag, solen skiner och jag vaknade ovanligt tidigt så drog ut på en morgonpromenad med hundarna och sen hopp direkt i duschen. Så nu sitter jag hära framför teven med en stor kopp kaffe. Underbart helt klart.
Fast ska gå och he på mig nå spackel å bege mig ut och försöka he fast grinden som mamma hittade igår :). Bara hoppas den passar så hundarna enbart är på ett å samma ställe och inte är å klättra överallt i bilen då Akilles löser lite hår :). Sen bär de av till mamma för att tvärt fara ut med Figo & Svante.
Sen ska jag iväg å hälsa på Annica som är hära :D

Nae blir alltid så röriga inlägg
Hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0