Kvällen är här..

Sitter och myser ner mig i soffan med En Akilles som vägrar ligga stil och kräver att man ska ge han all uppmärksamhet och nyser en rakt i ansiktet.. Gullig hund de där ;), har även jagat Aragon som lyckades dra sig från halsbandet och lyssnar han?, svar nej!!
Men skönt att man lyckades få fast han tillslut.

Har lyxat med lite blåbärspaj också såhära på kvällskvisten satt fint i magen. :)
Ser lite på x factor första gången jag ser de och ja de är ju som idol ungefär så de är väl inte allt för intressant men funkar fint medans man väntar på att svenska Hollywood fruar ska börja. :)
Efter de blir de sängen för imorgon tar jag och mamma bussen till Umeå för att hämta hem min bil ;). Ska bli så skönt att ha en egen bil och en bil som är jävligt rolig att köra :).

Nae fortsätta se på teve.
Saknar hjärtat

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0