En vecka sen!!!

Shit är ju en vecka sen jag skrev något hära sist men de blir ju fort så när man har gubben hemma.
Förkylningen har som gått över och jag drog mig iväg på jobbet förra lördagen också. :) men däremot var jag helt deckad söndagen, kanske inte så smart att fara ut då man är sjuk och heller inte dricka vin en hel kväll för de slutade med att jag sov hela söndagen ungefär var faktiskt få timmar jag höll mig vaken och sen var de en rejäl vilodag i måndags så man blev frisk någon gång..

Annars har de väl inte hänt allt för mycket har varit med vännerna och Marcus å ja jobbat lite å sen bara städat i lägenheten å så.
Sen var de inte så mycket mera.
Har då heller ingen aning vad som händer i helgen men de får man väl se ikväll :).

Nae vart inte mycket vettigt skrivet hära så ska nog göra mig nå mat å vänta på att gubben ska komma hem så de kanske händer mer än vad de gör just nu.

Hade iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0