Bläääää

Usch idag är de ingen bra dag känner mig helt däckad och även hostan har hittat hit. De suger ganska mycket sen så tackade jag ju ja till jobb imorgon blir bara till lunch men ändå, vill ju inte smitta mina kollegor eller vårdtagare sen trodde jag ju faktiskt att jag skulle bli friskare för varje dag inte sjukare...
Fasen, sen kommer ju gubben hem imorgon också och vill ju inte smitta han precis heller så han ligger sjuk på hans ledivecka... Får väl se om de blir bättre mot kvällen annars är de bara ligga hemma imorgon.

Mamma skulle komma förbi med nå fika och huskurer på ett tag så då får jag beklaga mig till henne :P.
Nae men de är bara vänta tills denna förkylning försvunnit ur min kropp går ju inte göra annat.
Har försökt städa lite också men får ta lite pauser och vila en stund man blir ju helt färdig.

Sluta gnäll nu och försöka se något positivt med livet just nu.. Får nog tänka så ett tag.
Usch igår kväll när jag skulle lägga mig var de minus grader ute känns som man inte riktigt är redo för vinter och snö just nu. Resten av hösten får gärna vara solig och inte regnig.
Skönt att de varit fint i några dagar nu iaf. :)

Nae nu ska jag försöka starta en tvätt och sen vila lite till tills mamma kommer :)

Hade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0