Wihoooo

Vart en lite längre promenad med hundarna än vad jag tänkt men när man sätter in musik i öronen så får man lite extra energi som gör att man tar den där lilla extra svängen. De vart ungefär en timmes promenad och de var riktigt härligt plus Akilles är lugn för en gångs skull :).

Håller på att koka nå broccoli mix till min lax som jag har i ugnen kommer sitta fint i magen och de doftar så gott. Tack för att de kom på alla dessa goda såser och fetaost och pesto röran är ju helt underbar. Måst iväg och köpa hem mera lax då de är på extra pris i veckan :). I love it.

Efter jag ätit ska jag snöra mig i en varm dusch och å efter de njuta av lite kaffe :)
Funderar på om man kanske skull ha bajs nå kakor imorgon för kakor är man ju som små sugen på ibland.
Måst kolla om jag hittar nå recept till de medans jag dricker kaffe. Shit vad man ska svamla på. ;)

Hade


Kommentarer
Postat av: Anonym

men de är väl bara äta ingredienser, sätta dig och skita på plåten och skjuts in i ugnen

2012-10-18 @ 17:47:41
Postat av: Annica

hahahha bajsa kakor! :D

2012-10-18 @ 18:24:01
URL: http://aannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0