Vinterland :)

Man ska nog aldrig säga att man varit bortskämd med sol för dagen efter blir alltid mulen, regnig eller som nu väldigt snöig. Men snön har sin charm så länge man inte behöver skotta bort ett ton av den.
Snart är de ju bara fram med Julpyntet måste verkligen köpa hem mer då jag tycket att jag inte har ett skit hemma. Men man vill ju som ha nytt varje år plus att de kommer ju oftast en massa nya jul grejer som man vill ha.
Man skull ha försökt ta sig till någon stad snart och kolla.

Jag tror jag håller på att åka på en förkylning också då Marcus ligger däckad i sängen. Går ju som inte undgå att åka dit när man bor med en sjukling just nu. Ajja sånt man får ta dessa tider.
Marcus var då så gullig och fixade lite på min bil igår så nu när jag bromsar låter de inte som att hela bilen ska rasa och sötisen hade även tvättat den så nu blänker den så fint igen. :) Att såna saker kan få en på bra humör och bli så uppskattade är ju underbart.
Så nu är de inte så mycket mer som ska fixas på den.

Blir annars en inne liggar dag och vila så kanske man inte blir så sjuk. Dock ska ju hundarna ut några gånger så då blir de att plumsa i lite snö.
Slut svamlat

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0