Underbart väder

Jag kom som just in från en härlig promenad med mamma och alla hundar, varför kan inte vädret vara såhära jämt. :) man blir ju på bättre humör och piggare av lite solsken.
Ska tvär hoppa in i duschen sen skull mamma plocka upp mig för lite ärenden på samhället å sen blir de en till promenad med syster. :)
Efter de blir de såklart tjejkväll kändes som ett tag sen sist. :)

Igår fick jag äntligen äta lax, lax är något jag skulle kunna äta varje dag är ju så sjukt gott. Men då har man ju en kille som inte gillar lax så får passa på att äta de med mamma istället när han ändå är borta och jobbar. :) måst köpa hem nå lax och göra med fetaost :). Mums

Nae bara hoppa i duschen och iväg igen men nu kan man ju fara ut med gott samvete för Akilles har redan somnat. :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0