Torsdag

Nu börjar helgen närma sig med stormsteg och jag behöver bara sova själv i 2 nätter till tills hjärtat kommer hem. :)
Steg upp ganska tidigt idag, satte igång kaffet å gick ut med hundarna på en lite promenad.
Är så underbart när man kommer in igen å känner doften har nybryggt kaffe. :D
 
Kollade på arbetsförmedlingens hemsida om de kommit ut nå mera jobb som jag gör varje dag och vips de hade kommit en massa, mycket jag inte kunde söka men lite iaf. Så har suttit i mer än en timma och gjort om mitt cv lite så nu känner jag mig så mycket nöjdare med de jag har nu.
Är ju lite bättre att man förnyar sig och med cv:n tycker jag inte att man ska skriva ett helt A4 utan bara kort och gott lite om sig själv.
Så länge de viktigaste kommer med är jag nöjd sen får jag väl se om jag kommer längre med detta CV. :P
Har skickat till mamma först så hon får gå igenom den lite, är ju bra att någon annan kollar innan man skickar.
 
Håller på att tvätta är ju som en sån dag idag, en inne mysar dag helt enkelt.
Ska dra mig ut på en promenad med hundarna, snöra i mig nå lunch och sen se på cake boss som jag såg igår att man kunde se på playen eller vad de kallas så överlyckliga jag hann se 2 avsnitt igår och fler ska de bli idag :D
Måste försöka bada och klippa Aragon idag också, han börjar ju se ut som ett monster med all päls.
 
Känner mig ovanligt glad idag & de är ju toppen :D
 
Hade gott
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0