Söndag

Ja då var denna helgen slut och jag har återigen flyttat hem till mina egna hundar nu när mamma kommit hem igen. :) Jag som trodde jag skulle få slippa sova själv ja iaf en natt men Shit så fel jag hade då Marcus redan åkt iväg för en ny jobb vecka. :(
Denna gången är han ju inte lika nära heller så får väl stå ut till helgen med att sova själv.. Buhuu

Annars har helgen varit toppen,
I fredags så vart de en lite utgång men tog de rätt lugnt så mådde helt okej lördagen. :) vart då en rolig kväll för de.

Igår kom syrran ganska tidigt och for ut med Figo å Svante så jag fick fortsätta sova ett tag till. Sen var hon så gullig och for iväg å handla nybakat bröd så fick frukost då jag steg upp :). De var väldigt uppskattat. Efter 12 någon gång så drog
Jag och syrran iväg till flygplatsen och kollade på strongman.
Sen så vilade jag lite innan Marcus kom vi gjorde middag och tog de lugnt. :)
Var härligt med en lugn hemmakväll fast drog ut en snabbis å raggade. Synd dock att jag inte fick följa gubben hem och sova.
Men nu behöver jag nog inte vara hundvakt på ett tag förmodligen bara springa ut med dem lite då och då. :)

Idag så har jag som bara städat å plockat undan hos mamma, drog hem å hämtade Marcus å sen iväg på busstationen för att plocka upp mamma. :) vi beställde hem lite mat å kollade på nå bilder sen bar de av hem och jag slocknade ganska fort i soffan. :)
Skönt att vila ut lite och även få ja kisse i famnen och Akilles vid fötterna då är ju allt som vanligt igen. ;)

Efter jag pussat Marcus hejda så snörde jag mig framför teven å kollade på en film som var väldigt rörande men sjukt bra å den hette allt för min syster tror jag. Satt å lipade som ett litet barn så Aragon vart less och gick å la sig isängen istället.. Men han fattar väl inte varför jag satt å snyftade. :P
Efter filmen hoppade jag i duschen och nu ligger jag i sängen å ska sova hade jag tänkt. :)
Sen får man väl se vad morgondagen har att erbjuda ska då iaf göra om mitt cv, söka lite jobb och även skicka in nå papper till A-kassan.

Nae god natt & hade
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0