Rubrik.

Så då hade jag bakat klart och de vart väldigt gott och gick väldigt snabbt inte vart det mycket disk heller. :)
Pizzabullarna vart himmelskt goda men jag fuskade och gjorde inte degen själv utan köpte färdigt pizzakit. Men de gick då så mycket fortare och man kan välja vilken fyllning man vill för de. Jag tog bara skinka & ost men vart super gott ändå.
Pizzabullar är något jag ska göra oftare är ju perfekt om man är lite små hungrig.
Kakorna vart också goda så nu har gubben något att smaska på när han kommer hem.

Nu ligger jag bara och latar mig i soffan då energin som jag haft börjar försvinna så ska vila en stund och sen ut med hundarna.
Då mamma slutat blir de iväg och äta Thaimat på capsicum :)
Kvällen får väl bli en överraskning eftersom jag inget har planerat.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0