Rensning

Marcus håller på att rensa förrådet och jag ligger inne under en filt och myser istället. Fick inte hjälpa till nå mer och dessutom är alla grejer nästan Marcus, mest av allt är bildelar av alla dess slag.
Vi hittade då åt alla mössor och vantar så då behövs de ju inte köpas nytt av de. Marcus hade varit så duktig och packat ner allt i en påse.
Dock så kom han på att he upp allt Julpynt där ute och jag tycker de är lite tidigt för de men inte han så just nu pysslar han med de. :)
Ingen idé att hindra han, så länge han gör de fint är jag nöjd.
Plus att jag kan vara inne och kolla på Cake boss istället för att frysa där ute.

TLC är min favorit kanal just nu finns så många bra program som jag bara älskar och ännu mer kommer att börja i november. Så när man mår lite taskigt kan man passa på att kolla på allt som finns på den kanalen.
Fast de mesta ser jag på playen.

Nae ska ut och se hur de går för min händiga gubbe. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0