Redan är de fredag :)

De gick ju fort så var de fredag igen och jag har startat en tvätt som vanligt för ja älskar ju att tvätta, eller nå.
Nae men man måst ju och de tar ju evigheter när man inte kan ha en tvätt dag å tvätta allt för jag har ingenstans att hänge tvätten. Så se får bli en tvätt per dag ungefär :P
Funderar annars på vad man skulle ha gjort idag kanske städat lite men de lät ju inte allt för lockande.
Ska väl försöka dra mig ut på en promenad med hundarna men de kändes så kallt så får klä mig lite. ;)

Annars blir de väl bara en inne dag och middag med mamma ikväll. ;)

Sen är de ju jävligt tragiskt att man snart inte kan känna sig trygg i sitt eget samhälle när folk hoppar på en oskyldig kvinna och rånar henne. Sånt ska bara inte hända i vårat lilla samhälle. Sjukt att man inte ska våga gå hem på kvällarna eller vara ute och gå så fort de blir mörkt utan att vara orolig att något ska hända en. :@
De är så jävla tragiskt allt.
Jag tänker då inte gå hem själv nå mer om de ska fortsätta såhära och om ingen göt något. Jag är ju nog jävla mörkrädd. Nae usch man blir bara så jävla förbannad och mycket har hänt på så kort tid.

Bara göra någon nytta idag så kanske denna dagen går fort för jag vill helst ha lördag :) men bara en dag kvar nu till min älskling kommer hem igen ;)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0