Oooh happy day.

Skönt att de redan är onsdag fan va dagarna har gått fort. :)
Humöret är på topp och när man vakna så sken solen och de är ju så sjukt mysigt när solen skiner och snön ligger kvar på träden å marken. ;) vintern har sin charm trots allt och skulle då inte byta ut de mot slask och annat skit.
Synd bara att solen for bort lika fort som jag steg upp. Lär ju komma mer snö istället, Ajja gör inte så mycket de heller.

Har varit ut med hundarna 2 gånger redan då Akilles enbart gnäller tror han tycker om att vara ute i snön. :)
Så nu funderar jag på att traska till samhället och köpa hem nå mat och kolla runt lite. :)
Skulle ha varit fint att ha bilen hemma för jag är duktig på att handla en massa tunga grejer som jag sen ska släpa hem också. :P

Nae ska väl försöka få på mig nå vettiga kläder och må gott framför teven en stund. :)

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0