Nu så..

Återigen sitter jag i soffan med en kopp kaffe men de är jag värd då jag suttit och parat ihop en massa strumpor, vikt en massa tvätt, hängt upp ny tvätt och startat en till tvätt. ;)

Har även varit ute och lekt med Nina lite sen köpt tvättmedel som luktade så himmelskt gott så vart tvungen att starta en tvätt bara för att få känna doften i lägenheten då jag hängt upp de. Passade ju perfekt att prova de på Marcus arbetskläder så han får lukta gott för en stund iaf. :)
Tur man är en snäll flickvän eller snarare hemmafru som tvättar. :P
Så nu är de väl bara en middag som ska göras men de väntar jag med tills honey kommer hem.
Tror dock han skull fixa min bil så jag får in med den på besiktningen och förhoppningsvis går den igenom denna gången. :)
Bara älskar att jag har en duktig mekaniker till kille som gör sånt inte jag skulle göra å även så spara jag pengar på att inte fara på en firma å göra de.

Imorgon är de helg och funderar på vad man skull ha hittat på denna helgen men de får väl mina kära vänner bestämma. :)

Ska dricks mitt kaffe och borra ner mig i min kära bok.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0