Myspys

Älskar de dagar då man bara myser med sina älskade djur framför en film eller ett bra teve program, antingen har man katten kurrandes i famnen eller en tung Akilles som inte ligger stil allt för länge och såklart Aragon som tycker man ska klia han mest hela tiden. Utan mina älskade djur skulle jag aldrig kunna vara själv då Marcus är borta och jobba och just denna glädje man möter när man kommer hem är oslagbart. Ja klart den känslan när man får hålla sitt eget barn måste ju också vara oslagbart.

Men djur är ju djur och jag älskar ju mina djur väldigt mycket och inte trodde väl jag att jag skulle sitta hära med en katt och två terrier som jag skulle kära ner mig i så mycket.
Men just denna mys stunden man har med sina djur när man kliar eller stryker dom, hur lugn man blir av att bara ha dom i sin närhet.
Är en underbar känsla.

Tjejkvällen var som vanligt mysig med god mat å lite vin. :)

Nae nu ska jag se på efterlyst å fortsätta gossas med mina gubbar de enda som fattas är ju såklart Marcus då skulle denna kvällen varit toppen.
Saknar han ju.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0