Måndag

Återigen är de ny vecka och även måndag. Måndagar är så långtråkiga så så passar de perfekt att se en massa program som man missat under veckan som gått :).
Marcus for iväg för en stund sen för att jobba :( suger varje gång men får hålla tummarna att han är hemma snart igen och att dagarna går fort är så tråkigt att vara skälv.

Annars har jag jobbat hela helgen och inte riktigt vaknat upp än, Shit vad de ska ta på krafterna att jobba fredag, lördag och söndag. Jag gjorde då inget speciellt denna helgen då jag var trött och gick å la mig 10 i lördags. Inte vanligt att lägga sig så tidigt på en helg.
Sen så bytte Marcus även däck på min bil så nu får snön komma om den vill nog för att de kommit lite redan men ändå :) däremot så skickade jag iväg bilen med Marcus då han inte har några vinterdäck på sin bil.. Så jag är utan bil i veckan men de ska gå bra de :). Känns bättre att Marcus har den så han tar sig någerst om de skull komma mycke snö :).

Resten av dagen och kvällen blir att vara inne framför teven då de är så kallt ute. Måst nog fara och handla dock men de går ju fort att gå till Lillica :).

Nae ska hoppa i duschen å sen snöra mig framför teven :).

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0