Måndag

 
Då var denna helgen över och de vart en lugnt helg var ju tänkt att jag skulle ut men de slutade med en ragg med Nina och resten av kvällen satt jag och läste min bok. Hann läsa över halva boken och den är ju ganska tjock men är man fast så går det inte lägga ifrån sig den. :)
Är då glad att de inte vart någon utgång då man mådde prima igår, fast var riktigt trött då Marcus klev in genom dörren kl 5 på morgonen eller egentligen 6 eftersom klockan skulle ställas bak. :) Lyckades som aldrig somna riktigt fast jag lyckades slita bort boken vid 2 tiden. :) Med rödsprängda ögon så trodde jag ju att de skulle bli lätt att somna men icket. :)
 
Så igår vart de en mys dag inne med bingolotto å pizza, men tyvärr så vart de ingen vinst denna gången.
Gick även å la oss vid 10 för då orkade ingen av oss hålla sig vaken längre. :)
Så helgen har varit toppen för min del.
Nu är man redo för denna veckan iaf och se vad den har att erbjuda.
 
Känner mig lite bortskämd att få ha Marcus hemma också då han brukade åka iväg och jobba denna dag men nu när han är på samhället å jobbar så får jag ha han hemma varje dag, slippa sova själv är väl de bästa. :D
Men vet ej hur länge jag får vara bortskämd heller. Men de får man ju se för varje vecka som går.
Annars idag ska jag städa lite då Marcus tyckte de var kul att få ett skrattanfall och häla ut halva saften på golvet. :@
Sen ska jag tvätt, tvättar för att tvättmedlet luktar så sjukt gott och så gott att marcus undrade om de gick att dricka. :P Pucko som han är. Kläderna blir även väldigt mjuka av detta sköljmedel :D
 
Bild lånad från google.
 
Så ett litet tips prova dessa 2 och du kommer tycka de är en fröjd att tvätta :D
Trodde väl aldrig man skulle älska att tvätta för att de doftar så gott i lägenheten efter. :)
Gör ju allt för att få skitiga kläder, eller nå :P
 
Skönt att man varit bortskämd med att få ha solen framme i några dagar och jag hoppas de håller i sig resten av denna vecka. Skönt även att de kommit lite snö så de inte är lika halkigt ute då vågar man ju sig ut på en längre prommis med hundarna utan att vara rädd med att bryta ett ben här eller där. :P
Så ska nog försöka dra ut mina vilda monster på en härlig promenad.
 
 
 
Skrattar så mycket åt denna bilden då Akilles tycker de är helt okej att sitta på Aragon. :P Haha
 
Avrundar hära
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0