Kvällen är här

Och jag har varit ut på en härlig kvällspromenad med Nina å Castor, förstår inte varför man inte går en timmes promenad varje kväll är ju så härligt att gå när de är mörkt. Så mycket härligare än när de är ljust, ja nästan iaf.
Så de skull man nog ha börjat med kommer ju bli lite trevligare när snön lägger sig också blir ju inte lika mörkt. :)

Annars har jag hunnit städa bort lite å gjort de som skulle göras idag nu väntas bara en promenad med hundarna, byta till rena sängkläder och sen se nå repriser på de program jag missat att se under förra veckan.

Lyckades göra en väldig god pastagratäng till middag också vart riktigt god dels för att jag bara snörde ihop de jag hade hemma så för de vart den godkänd. :) plus att de vart väldigt mycket över så de ska jag göra med av för de är ju bra med att ha matlådor. :)

Har hunnit prata med hjärtat också och för ovanlighetens skull så ringde han så vi pratade en snabbis. Annars så skriver vi bara nå sms men de är ju alltid skönt att höra hans röst. Men man får som sakna varandra lite mer när man inte ringer utan bara skriver. Tycker då jag iaf :).

Nae ny börja Akilles klättra på mig så de är väl bäst att he sig ut med dom.

Ha en bra kväll
Puss


Kommentarer
Postat av: annica

haha gillar Akilles stil! ser dock inte så skönt ut :D

Svar: Haha ja han har sin speciella stil men som du säger de er inte skönt ut :P
Thea

2012-10-02 @ 07:54:13
URL: http://aannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0